fbpx

Microsoft Dynamics NAV – Service

Administration og sporing af service

En vigtig del af enhver virksomhed er løbende service til kunderne, som kan være en kilde til såvel kundetilfredshed og -loyalitet samt til indtjening. Administration og sporing af service er dog ikke altid let, men Microsoft Dynamics NAV indeholder et sæt værktøjer, der kan hjælpe. Disse værktøjer er designet til at understøtte reparationsværksteder og feltservice.

Generelt er der to aspekter i servicestyring: Konfiguration og opsætning af systemet og brug af systemet til prissætning, kontrakter, ordrer, allokering af servicepersonale og sagsplanlægning.

Med disse værktøjer kan du udføre følgende:

  • Planlæg servicebesøg og opret serviceordrer
  • Spor reservedele og forsyninger
  • Tildel servicepersonale baseret på færdigheder og tilgængelighed
  • Producer serviceestimater og servicefakturaer.

Derudover kan du standardisere brug af koder, oprette kontrakter, implementere rabatpolitikker og oprette rutekort for servicemedarbejdere.

Vil du vide mere?

Lars Christiansen
Vestdanmark
Johannes Tange Jørgensen
Vestdanmark
Michael Toft
Østdanmark