Optimering af lager og Supply Chain med Slimstock
Brug en time foran skærmen og hør hvordan du kan skabe ekstra værdi for din virksomhed inden for supply chain.
Med udgangspunkt i løsningen Slim4 sætter vi fokus på, hvad vi mener er essentielt for alle lagerførende virksomheder at have styr på.
Vi vil blandt andet berøre følgende emner:
- Reducering i værdien af varelageret og værdien af ukurante varer, så du får frigivet af kapital
- Forbedring/effektivisering af dagligdagen i indkøb ved hjælp af workflows og alarmer, så du kan fokusere på det som er vigtigst
- Værdien af et efterspørgsels-forecast kombineret med et dynamisk sikkerhedslager
- Dobbelt ABC-analyse, så du ved hvilke produkter der er vigtigst for din forretning
- Reduktion af ’out-of-stock situationer’, så du undgår at miste salg
- Optimering af service level ud mod slutkunden, så du øger kundeloyaliteten.
Webinaret bliver en fornuftig kombination af slides og online demonstration af Slim4 løsningen fra Slimstock.
Tidspunkt:
Tirsdag den 6. oktober 2020 kl. 14:00-15:00.
Webinaret foregår live med vores samarbejdspartner Slimstock Danmark A/S.
Deltagelse er gratis.
WEBINARET ER AFHOLDT
>> Se andre arrangementer her
Slimstock
Slimstock har igennem 30 år rådgivet og hjulpet lagerførende virksomheder med at optimere dele af deres supply chain, især indkøbs- og forecast processerne, hvilket har positiv indflydelse på varelagerets sammensætning.
Mange virksomheder benytter i dag ERP + Excel til at kontrollere indkøbsprocessen, og de fleste tilretninger og udvikling af ny funktionalitet, har historisk set oftest fundet sted i ERP systemernes supply chain funktionalitet.
Et ønske om at begrænse udviklingen af ny funktionalitet og holde sig så tæt på standard som muligt, samt en generel udvikling i markedet hen mod integration til 3’de parts løsninger (Best of breed), betyder at Slimstock oplever en voksende interesse for løsningen Slim4 og tilhørende rådgivning.