Optimér tidsregistrering og lønklargøring med JobManager til NAV/Business Central
Bruger din virksomhed for meget tid på:
- Tidsregistrering?
- Jobrapportering?
- Arbejdssedler?
- Efterkalkulation?
- Fraværshåndtering?
- Lønklargøring?
Så er JobManager værd at kigge nærmere på og det får du chancen for på vores webinar her!
JobManager til NAV/Business Central er et modul til brugervenlig optimering af hele værdikæden; fra dataopsamling til lønudbetaling.
Foretag tids- og dataregistrering på produktionsordrer, projekter, serviceordrer m.v., både når du er på arbejdspladsen og hvis du er uderejsende vha. JobManager App’en.
Få automatisk genereret og overført løngrundlag til lønsystemet, samtidig med, at dine efterkalkulationer automatisk opdateres med tidsforbrug, vareforbrug og kostpriser baseret på udbetalt løn.
Agenda:
På webinaret får du en kort intro til JobManager samt demo af funktioner som:
- Registreringsklienterne (PC / Mobile App)
- Registrering af KOMME/GÅ og fravær
- Registrering på forskellige jobtyper
- Fraværshåndtering
- Saldi og Beskeder
- Godkendelse af timer
- Overenskomsthåndtering
- Generering af løngrundlag.
Vi glæder os til at inspirere dig til at digitalisere dine processer omkring tidsregistrering og løn.
Praktiske info:
Torsdag den 25. marts 2021 kl. 14:00-15:00.
Webinaret foregår live med vores samarbejdspartner Dynalogic i Microsoft Teams.
Deltagelse er gratis.
WEBINARET ER AFHOLDT
>> Se andre arrangementer her
Webinarserie: Digitalisering
Webinaret er en del af en webinarserie, som vi tilbyder i marts/april. Webinarerne gennemføres dels af C2IT dels af vores samarbejdspartnere. Med webinarerne ønsker vi at inspirere dig til hvordan du ved at automatisere forskellige processer i din virksomhed kan øge graden af digitalisering og optimere forretningen.