Webinar: CRM-funktioner i Business Central – 28. april

15. april 2020

CRM-funktioner i Business Central/NAV

Vi har taget vores praktiske kasket på og opsat et webinar, som har til formål at kunne få alle i gang med brugen af CRM-funktioner i Business Central. Vi styrer udenom lange salgstaler og går direkte til arbejdet, så det på kort tid kan skabe værdi for jeres forretning.

Vi vil på en time nå at se følgende dele:

  • Præsentation af Rolle centeret Salgs- og CRM-chef og oprettelse af sælgere
  • Opsætning af salgsprocesser og salgsprocesfaser
  • Oprette aktiviteter på potentielle salg
  • Gennemgang af flow fra en potentiel kunde til et salg.

Hvis du mangler argumenter for, at CRM i Business Central skal tages i brug hos jer, så er de første 3 fordele ganske simple:

  1. Du undgår yderligere IT-investeringer
  2. Du opbygger ét centralt system til håndtering af en lang række forretningsprocesser
  3. Du skaber overblik på tværs af virksomhedens afdelinger

 

Deltag i webinaret hvis du:

…er på udkig efter et nyt CRM-system
…er nysgerrig på muligheder i CRM Business Central
…blot skal have genopfrisket din viden om CRM i Business Central.

 

NB! Præsentationen af CRM foregår i Business Central, men da CRM i NAV er opbygget på stort set samme måde, vil du også som NAV bruger få noget ud af webinaret.

 

Tidspunkt:

Tirsdag den 28. april 2020 kl. 10:00-11:00.

Webinaret foregår live med vores konsulent Caroline Graff i Microsoft Teams.

Deltagelse er gratis.

 

WEBINARET ER AFHOLDT

>> Se andre arrangementer her

Vil du vide mere?