Vigtig info – vi er klar til at hjælpe dig

12. marts 2020

Vi er fortsat klar til at hjælpe

Vi følger naturligvis myndighedernes retningslinjer, dvs. vi har lukket vores kontorer, men vi er ikke lukket ned. Det er Business As Usual fra hjemmearbejdspladser, og det betyder at vi selvfølgelig kan udføre de opgaver, vi plejer, ligesom vores medarbejdere kan kontaktes på mail og telefon, som de plejer.

 

Har du som kunde en mødeaftale inden for de næste 2 uger, vil du blive kontaktet med henblik på at ændre det til et online møde, hvis det er muligt.

Har du brug for hjælp, så tag fat i vores helpdesk, som kan hjælpe dig med økonomisystemer (NAV/BC) og rapportering (BI):

Telefon: 72 16 17 11
Mail: helpdesk@c2it.dk (OBS! Ny mail)

For hjælp til infrastruktur og outsourcing er det stadig vores tidligere kolleger på telefon 72 16 19 99 og mail support@c2it.dk, som du kan henvende dig til.

 

Vi er bevidste om vores ansvar, og vi bidrager til at holde hjulene i gang i denne situation, så er der akut behov for besøg, så rykker vi ud og tager vores forholdsregler.

 

Har din virksomhed sendt medarbejderne hjem og har brug for et kommunikationsværktøj kan vi anbefale Microsoft Teams.

Microsoft har i forbindelse med COVID-19 situationen valgt at give alle mulighed for at bruge Teams i op til 6 måneder kvit og frit. Der er dog visse begrænsninger i funktioner i forhold til den betalte version. Brug af Teams er en oplagt mulighed til at gøre fjernarbejde endnu lettere og dermed sikre produktiviteten, nu hvor mange arbejder hjemmefra.

Få at komme i gang skal i blot kontakte jeres Microsoft partner og få en gratis E1 Office365 konto. I behøver ikke at være på Office365 i forvejen.

 

Pas godt på hinanden.

Med venlig hilsen
C2IT

Vil du vide mere?

Johannes Tange Jørgensen
Jannich Pomykala