Advanced Data Analytics

Få forretningsmæssigt værdi ud af dine data og analyser

Ingen AI uden IA. For at skabe fantastisk kunstig intelligens, har du brug for at dit datafundament er i orden – din informationsarkitektur.

Du har brug for eksperter i de videnskabelige metoder, eksperimentelt design, matematisk modellering, simulering og optimering for at hjælpe dig med at løse dine operationelle, marketing- eller ledelsesmæssige problemer. Vi kan gøre det – vi er Advanced Data Analytics eksperter – men du har brug for mere.

Vi vil være din samarbejdspartner, der hjælper dig med at omdanne dine data og analyseindsigt til målbar forretningsværdi. Vi arbejder sideløbende med jer fra idé til implementering for at garantere jer succes.

Ved at kombinere dine data, værktøjer og teams med vores erfaring og gennemprøvede metoder arbejder vi sammen for at få mest muligt ud af dine data og analyseaktiver.

Hvordan kan man drage fordel af Advanced Data Analytics?

  1. Forudsigelig modellering og segmentering
  2. Præskriptive Analytics
  3. Data integration
  4. Chatbots

 

Kunstig Intelligens

AI simulerer menneskelig intelligens i maskiner, der er programmeret til at tænke som mennesker og efterligne deres handlinger. Machine Learning (maskin-læring) er en computeralgoritme, der automatisk forbedres gennem erfaring og ved brug af data.

Data Management

Hvordan og hvor du gemmer og håndterer dine konstant voksende datamængder er blevet vigtigere end nogensinde før. Det er vigtigt at din databaser kan skaleres løbende og hele tiden levere et ensartet serviceniveau. Dette omfatter:

  • Datamodellering og design
  • Datastyring og kvalitetssikring
  • Master Data Management
  • Metadata Management

Dataintegration

Konsolidering af data fra forskellige kilder til et enkelt datasæt med det formål at brugerne har en konsistent adgang og at informationsbehovet for alle applikationer og forretningsprocesser er opfyldt. Dette omfatter både opsamling og integrering af data fra kilde til ETL/ELT -mål og at kombinere strukturerede og ustrukturerede data.

Chatbots

For bedst muligt at kunne assistere dine brugere er en chatbot en stor hjælp. Det er software, der simulerer menneskelignende samtaler med brugere via tekstbeskeder på chat.

En ideel chatbot vil:

  • Bruge eksisterende samtaledata til at forstå de spørgsmål, folk stiller.
  • Analysere korrekte svar på disse spørgsmål gennem en træningsperiode.
  • Bruge maskinlæring og NLP til at lære konteksten og løbende blive bedre til at besvare spørgsmålene i fremtiden.

Vil du vide mere?

Johannes Tange Jørgensen